Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ

6η ΜΑΡΤΙΟΥ - ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:




ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΝΑΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΙΝΗΘΗΚΕ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΞΟΝΕΣ:

1. Ποιες είναι οι εκφοβιστικές συμπεριφορές;
2. Ποιες είναι οι συνέπειες του εκφοβισμού και ποιους αφορούν;
3. Πού συμβαίνουν τα περισσότερα εκφοβιστικά περιστατικά και γιατί;
4. Πώς αντιδρούν σε προβληματικές καταστάσεις;
5. Πώς αντιδρούν όταν είναι θεατές μιας εκφοβιστικής συμπεριφοράς;
6. Πώς θα αναφέρουν ότι δέχονται εκφοβισμό όταν φοβούνται ή ντρέπονται;
7. Πού θα απευθύνονται για συμβουλές και πώς θα νιώσουν εμπιστοσύνη;
8. Τι θα κάνουν αν δεν βρουν άμεση ανταπόκριση από τους ενήλικες;
9. Πώς μπορούν να βοηθήσουν το φίλο τους που δέχεται εκφοβισμό;
10. Ποιοι είναι οι πιο ασφαλείς χώροι για να παίζουν το διάλειμμα;


ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ :

ΔΩΣΑΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΑΜΕ ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΠΑΝΤΟΜΙΜΕΣ ΚΑΙ ΣΚΕΤΣΑΚΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ





Στην τάξη (φωτογραφίες Πετρούλα Μινάρδου)


ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΚΑΝ
ΚΑΙ  ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ
ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ  ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ
δ. ΠΕΤΡΟΥΛΑΣ  ΜΙΝΑΡΔΟΥ.